Jak skutecznie opanować stres

Jak skutecznie opanować stres?

jak opanowac stresOpanować stres wcale nie jest tak łatwo jakby się mogło wydawać. W dzisiejszych czasach nerwy i stres są na porządku dziennym. Czy to przed ważnym wydarzeniem, uroczystością, występem, ciążą, czy nawet egzaminem na prawo jazdy. Możliwości jest wiele. Każdy z nas inaczej reaguje na stres. Jedni nerwowo przebierają palcami, inni zaś nie mogą powstrzymać trzepotania nóg, a jeszcze inni nadmiernie się pocą lub mają zimne dłonie. Są różne rodzaje stresu. Krótkotrwały, który jest dosyć pozytywnym. Motywuje do działania i daje ci tzw. „kopa”. Jednak jego długotrwałe utrzymywanie się może być złym skutkiem dla Twojego zdrowia psychicznego jak i fizycznego. Poniżej znajdziesz kilka prostych metod jak opanować stres.

Jakie są przyczyny pojawiania się stresu?

Czynnikiem wywołującym stres może być niemal wszystko! Nawet sytuacje pozytywne! Poniżej kilka z najbardziej znanych sytuacji stresowych:

  • oczekiwania otoczenia – najbardziej popularny wśród młodych osób, gdzie rodzice wywierają wręcz presję
  • ciąża i późniejszy strach o przyszłość dziecka
  • ciężka i wyczerpująca praca
  • problemy z życiem seksualnym

Jak opanować stres?

Zadbaj o zdrowie

  • Sen

Nie wiem czy wiesz, ale powodem okazywania się stresu może być fakt, iż Twój organizm domaga się snu! Przeciętny człowiek potrzebuje około 8 godzin snu dziennie, jednak nie jest to regułą. Komuś wystarczy 5 godzin, a druga osoba nawet po 8h nie będzie wystarczająco wypoczęta. Za długi sen również nie jest wskazany. Jeżeli natomiast masz problemy z zaśnięciem, odłóż telefon przed spaniem. Niech Twój umysł odpocznie. Możesz poczytać jakąś lekką książkę, która zmęczy Twoje oczy i odwróci myśli od codziennych spraw.

  • Sport i Relaks

Oderwanie się od rzeczywistości na pewno pomoże Ci opanować stres. Prostymi metodami, które Ci w tym pomogą jest chociażby godzina intensywnych ćwiczeń, gra na komputerze.  Ważne jest, aby to co robimy nas relaksowało i pomogło nam oderwać się od dnia codziennego. Nie traktuj tego jak marnowanie czasu! Wierz mi, po godzinie takiego relaksu Twoja wydajność wzrośnie znacząco.

  • Zmień dietę

Może się to wydawać dziwne, ale dieta ma ogromny wpływ na pojawianie się stresu. Aby opanować stres, należy ją zmienić, lub trochę poprawić.

  • Odłóż papierosy na bok! – nikotyna może powodować chwilowe odprężenie organizmu, jednak zaraz po, wszystko wraca ze zdwojoną siłą. Pamiętaj, że nawet małe ilości nikotyny wpływają niszcząco na Twój organizm!
  • Kawa – kawa jest dobrym sposobem na stymulację naszego organizmu, jednak wszystko w zdrowych granicach. Za duże ilości wypijanej kawy mogą mieć tragiczny skutek.
  • Alkohol – podobnie jak z kofeiną, w małych ilościach może pozwolić Ci się zrelaksować, jednak wszystko z umiarem!
  • Cukier – Tak jak w przypadku kawy i alkoholu. Pamiętaj o jego zdrowym dawkowaniu.

Stabliss? A co to takiego?

Sposoby na radzenie sobie ze stresemStabliss to suplement diety w tabletkach, który pozwoli Ci obniżyć poziom stresu.  Stosując ten lek regularnie zachowasz równowagę w Twoim organizmie, eliminując wszystkie negatywne skutki sytuacji stresowych. Lek ten jest w 100% pochodzenia naturalnego, wprost od certyfikowanych producentów specjalizujących się w hodowli roślin i ziół w calach leczniczych. Swoją skuteczność zapewnia jagodzie acai. Dzięki niemu, Twoje ciało pobudza więcej serotoniny i melatoniny – hormonów szczęścia, zwiększa swoją odporność na sytuacje stresowe i eliminuje zaburzenia snu, stabilizuje ciśnienie tętnicze krwi i wzmacnia układ odpornościowy. Ma również działanie uspokajające i relaksujące.

Jednak nie jest to już rozwiązanie darmowe. Miesięczna kuracja tym suplementem kosztuje 119 złotych. Co prawda nie każdy może sobie na to pozwolić, ale powinniśmy mieć na uwadze głównie nasze zdrowie.

Ten suplement diety możesz zamówić – TUTAJ

Podsumowanie

Opanować stres wcale nie jest łatwo, ale mam nadzieję, że ten artykuł choć trochę pomoże niektórym osobom, które nawet nie zdawał sobie sprawy, iż mała ilość snu, lub niezdrowe odżywianie może tak znacząco wpływać na codzienny stres. W razie pytań, zapraszam do kontaktu ze mną mailowo. Adres email znajdziesz w zakładce Kontakt.

Artykuł sponsorowany

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *